$ads={1}
Vil du have stort og selvstændigt ansvar, gode forhold og glade medarbejdere?
Har du en teknisk baggrund og erfaring med ejendomsdrift inkl. budgetlægning, ledelse, planlægning og ikke mindst sikkerhed, så har vi et lidt mere end almindeligt spændende job til dig. Du får ansvaret for 21 adresser fordelt over hele Danmark samt lidt i Sverige og Norge. Dette omfatter også Alm. Brands markante hovedkontor på Midtermolen i København, nær Langelinie.
Du kan glæde dig til et meget selvstændigt job, hvor din indsats har stor og direkte betydning for rigtig mange kollegers hverdag. Derudover kan du glæde dig til rigtig gode forhold med bl.a. sundhedssikring, Falck Healthcare med vores egen fysioterapeut, masser af medarbejderklubber og andet godt.
Stort ansvar på tværs af drift, sikkerhed, ombygninger og ledelse
Dit fokus bliver daglig drift, sikkerhed og mindre ombygninger. På Midtermolen har du 7 meget erfarne medarbejdere, der ved, hvad de laver og i stort omfang kører selv. På de øvrige adresser styrer du eksterne håndværkere. Mange er faste, men på større ting, kører vi udbud.
Særligt i starten kommer sikkerhed til at fylde ganske meget, da du skal støbe planerne for fremtiden i samarbejde med den medarbejder, der er tilknyttet området. August måned står fast i budgetlægningens tegn, og det er en større opgave. I overblik bliver dine primære opgaver at:
- Lægge og styre budgetter for 21 adresser inkl. Alm. Brands hovedkontor
- Lede og motivere 7 medarbejdere – erfarne, kompetente og meget selvkørende
- Styre eksterne håndværkere på både drift, vedligehold og ombygninger
- Udarbejde ny sikkerhedsplan og styre sikkerheden i dialog med sikkerhedsmedarbejder
- Varetage dialogen med offentlige myndigheder inkl. Redningsberedskabet
Du får kontor på Midtermolen 7 og har derudover stor fleksibilitet til at planlægge, hvor du arbejder. Midtermolen 5-7 står derudover over for en gennemgående renovering og ombygning over de kommende år. Det projekt bliver du selvfølgelig også en del af.
Solid erfaring med ejendomsdrift inkl. budgetlægning, indkøb og Eget Beredskab
Da du får stor frihed, skal du have overblik og være god til selvstændig planlægning. Dine mange kontakter til kunderne (ledere og medarbejdere) samt eksterne samarbejdspartnere gør, at du skal være god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt – med en imødekommende og serviceorienteret tilgang. Som leder skal du selvfølgelig have lyst til at motivere og i det hele taget sprede din egen positive optimisme til folk omkring dig. Derudover kan du sætte kryds ved:
- Sandsynligvis en teknisk/håndværksorienteret uddannelse
- Solid erfaring med ejendomsdrift inkl. budgetlægning, indkøb og Eget Beredskab
- Kendskab til og brug af sikringssystemer som fx ADK, AIA ABA og AVS
- Erfaring med dialog med offentlige myndigheder inkl. Redningsberedskabet
Ansøgning og kontakt
Er du vores nye kollega, så send os senest den 15. juni, 2023 din ansøgning med CV.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte teknisk chef, Birger Lodberg på 4025 7365.
Vi glæder os til at høre fra dig.